דלתות עץ בהתאמה אישית

דלתות עץ הן דלתות עמידות המיועדות לעיצוב פנים ביתי. השימוש בעץ היה רווח מאז ומתמיד בתחום הדלתות, אבל דווקא כיום, בעידן המודרני, דלתות פנים לחדרים מקבלות טוויסט עתיק קלאסי כמו במאה הקודמת. כיצד זה קורה ומדוע זה כדאי לשילוב בבתים שלכם?

הכמיהה לעיצובים של העבר הביאה את מיטב האדריכלים לעצב דלת בסגנון עתיק

הכמיהה לעיצובי העבר לא רק בדקורציה הביתית אלא גם בסוגי אומנויות אחרים כמו ציור, רישום ומוזיקה היא טרנד פן אומנותי ששוטף את המרחב. בתחום האדריכלות הוא מודגש ביותר, שכן אולמות התצוגה של חנויות הדלתות מלאים בדלתות עם פיתוחי עץ בסגנון התקופה הקלאסית והרומנטית. מי שמעוניין לעצב את ביתו בנוסח העברק יכול לעשות זאת הן בסגנון כפרי, עם פיתוחים על בדלתות ומשקופים עגולים, או בעיצוב בורגני בנוסח חלק עם משקופים מרובעים. דלתות עץ כפריות יהיו בדרך כלל בצבע חום ואילו דלתות עץ בורגניות עתיקות יתאפיינו בצבע אדום כהה חזק.

מדוע לבחור דלתות עץ לבתים שלנו?

עץ הוא חומר מבודד מהטובים בשוק החומרים הביתי. הוא שומר על אקוסטיקה מלאה בחדרים, והדלתות שנבנו ממנו מייצרות עבורכם טריקה שקטה וגרירה קלה כשפונים לפתוח או לסגור אותן. דלת עץ חדשה מאפשרת לכם כלקוחות להגשים מגוון רחב של יעדים שלא הייתם מגשימים עם דלתות עץ של העבר. לא זו בלבד שהשימוש קל יותר, אופן העיצוב משוכלל יותר ומאפשר לכם לבטא בדיוק את הנוסח הדקורטיבי הרצוי לכם, ללא הגבלה וללא הישענות על מיעוט עיצובי עץ.

דלתות עץ מבית פלג דלתות – מגוון רחב של פתרונות פתיחה מעוצבים

עם דלתות העץ של פלג דלתות אתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם את הדבר הנכון. דלתות העץ שלך חברת פלג דלתות הן דלתות צוהרים עם חלונות שקופים, דלתות פיתוחים בסגנון כפרי עתיק, ודלתות בורגניות במגוון סגנונות. דלתות עץ לחדרים של פלג דלתות הן דלתות מעוצבות שקל לבחור באמצעות הדמיית מחשב. דלתות עץ מעוצבות אלה מתאימות בנקל לכל מקום בבית, ומזכות את דייריו בעיצוב בוטיק מן המעלה הראשונה, כשהוא מבוסס על כל מה שאתם צריכים בשביל להתגאות בנעשה בתוכו. הדלתות עמידות ומאפשרות איטום אקוסטי מהטובים בשוק.

דלתות עץ בהתאמה אישית
נגישות
צור קשר
close slider