התפתחות ענף הדלתות

// בלוג

יש בעלי מקצוע העוסקים רק בייצור דלתות אמנותיות, ומייצרים דלתות שיש בהם גוון אמנותי כלשהו, ויש בעלי מקצוע וחברות העוסקים רק בייצור דלתות רב בריח או פלדלת שהן דלתות הגנה, ויש בעלי מקצוע המתמחים רק בייצור דלתות מעץ מלא והם אינם נוגעים בחומרים אחרים כמו פלדה או אלומיניום.

סוג אחר של בעלי מקצוע הוא אלו שאינם עוסקים בייצור ושיווק הדלת עצמה אלא בייצור ושיווק אביזרים משלימים לדלת כמו ידיות, עיניות, פרזולים דקורטיבים למינהם, פעמונים נוקשים ושאר אלמנטים שמהווים אביזרים משלימים לדלת.

בכל מקרה אפשר לומר שעם השנים ככל שהדלת השתכללה והפכה להיות מתקדמת יותר, כך היא הביאה להתפתחותם של יותר אנשי מקצוע שעוסקים בייצור הדלת ושיווק הדלת.
גם השינוי בתפקידה של הדלת הביא לכך שיש יותר אנשי מקצוע המעורבים בתהליך של ייצור ושיווק הדלת, אם פעם הדלת היתה סתם דיקט עץ משעמם שנועד להפריד בין החלל הפנימי והחלל החיצוני ולהגן עלינו מפני פגעי מזג אוויר, או מפני אנשים בלתי רצויים, הרי שהיום הדלת היא פריט ריהוטי שנועד לשדר מסר עיצובי כלפי האנשים שמגיעים לבקר אותנו, ולכן היא אמורה להיות לא סתם לוח עץ אלא פריט ריהוטי מעוצב בהתאם לתדמית שאנו רוצים ליצור לעצמנו, יש מי שירצה ליצור לעצמו דלת בעלת צבעים חזקים שכל אחד יוכל לזהות אותם אפילו מרחוק, דלת כזאת תשדר נוכחות ובולטות שאי אפשר להתעלם ממנה, ויש מי שירצה דלת עץ חמימה שתשדר מסר מזמין לכל אורח שמגיע, בכל מקרה כל דלת של היום צריכה קודם כל תכנון של העיצוב שלה שיתבצע ע”י אנשי מקצוע מענף עיצוב דלתות פנים ולאחר מכן יש את המעצבים בפועל שמבצעים את העיצוב של הדלת בהתאם למה שתוכנן.

זוהי סקירה תמציתית של אנשי המקצוע החדשים שחדרו לענף הדלתות, ועוד לא סקרנו את כל אנשי המקצוע שקשורים לתחום האבטחה והמיגון שגם הם הפכו לנגזרת של ענף הדלתות.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

נגישות
צור קשר
close slider