דלתות פנים בעיצוב ייחודי

עיצוב מחדש של הבית מצריך תכנון יסודי של דלתות הפנים. במיוחד כיום, שהתחום עובר מתיחת פנים ומתחוללות בו תמורות חסרות תקדים, דלתות פנים מקנות לכם מרחב תמרון מלא לעיצוב הבית שלכם וגיבוש תבניות דקורטיביות מעוררות השראה בתוכו. דלתות פנים מעוצבות מתגבשות על בסיס מבחר דקורציות עשיר: עץ, למינטו, חלונות על הדלתות, ועוד.

דלתות פנים מעוררות השראה

בעולם עיצוב הבית, עיצובן של הדלתות הוא נושא עתיק יומין. כבר לפני 2 מאות האמינו מקובלי העיר צפת כי דלת שת בית היא מוצר שצריך להיות בצבע תכלת כמו השמים. עד היום לדלתות תכולות קוראים דלתות צפת. בבריטניה הדלתות שחורות כהשראה מהנעשה בבית ראש הממשלה בדאונינג 10 שבלונדון. בספרד ובארצות ערב רווח השימוש בדלתות אדומות, ובאיטליה דלתות הלמינטו והעץ החומות הן טאבו בכל רחבי המדינה. כאן בישראל תוכלו למצוא את כל העיצובים הללו גם בדלתות פנים, ולא רק בדלתות כניסה, עם שלל פיתוחים מהפנטים שיגרמו לבית שלכם להשתפר עד מאד ברמה הדקורטיבית.

דלתות פנים עם חלונות

דלתות שיש עליהן חלונות. ניתן לעצב את החלונות כך שיהיו פרוסים במרכז הדלת או בצדיה, פרוסים לגובה בלבד ראו גם בחלקים הנמוכים של הדלת. דלת פנים עם חלונות משלבת בין העיצוב הבלגי החדש לעיצובים העתיקים ויוצרת מרחב עיצובי מרתק בבית הלקוח.

דלתות פנים מעץ מלא

דלתות פנים מעוצבות ומיוחדות אשר ניתן לומר כי ישנה חדשנות רבה בקרבן. על אף כי עץ מלא הוא חומר שמזוהה עם עולם העיצובים העתיק, בדלתות של ימינו ניתן למצוא לא מעט מן המודרניזם בעיצוב, בעיקר בתצורה של הדלתות ובאופן בו הן נראות: מרובעות, עם חלונות מודרניים שקופים. לצד זאת, קיימות מבחר עבודות דלתות פנים עתיקות בעיצוב של מסורתי של פעם, על בסיס משקופים עגולים ופיתוחי נגרות מתקדמים.

פלג דלתות – למצוא את פתרון העיצוב המתאים ביותר לכל בית

בחברת פלג דלתות מספקים דלתות פנים במבצע ובמחירים מיוחדים. הדלתות שאנו מספקים מיוצרות על ידנו גם בחסכנות רבה וגם באיכות חסרת פשרות, וזה מאפשר לנו לתמחר כל התקן פתיחה בזול באופן יחסי. בואו להתרשם ממבחר דלתות הפנים שלנו ולבחור את הסט המתאים ביותר לבתיכם.

דלתות פנים בעיצוב ייחודי
נגישות
צור קשר
close slider