דלתות פנים בעיצובים ייחודיים

אפיון דלתות פנים ביתיות הנו מלאכת מחשבת הן בבית חדש לחלוטין, שטרם תוכנן לו עיצוב פנים, והן בבית קיים בו נדרשות החלפות לדלתות. בבית החדש, בשביל שהלקוח ישכיל לקנות מה שמתאים לו – הוא צריך לבוא עם תכנון. במילים אחרות, עליו לגבש מראה דקורטיבי לבית שלו, ואז קביעת זהותה של הדלת נעשית בקלות יחסית. בבית מגורים, 2 תבניות העיצוב העיקריות (בכל אחת מהן יש המון אפשרויות בפני עצמן) הן מודרנית לבנה, מול סגנון עתיק בצבע עץ. תבניות אלה מעידות על צביון העיצוב, כלומר על אופי הבית כפי שהאורח תופס אותו כשהוא בא לביקור. בשני המקרים ניתן לשלב את דלתות הפנים הבאות.

דלתות עם חלונות

נקראות גם דלתות צהרים. אלה דלתות פנים שיש עליהן חלונות. אנו ממליצים לקבוע את צורת החלון וגודלו. אם החדר קטן, עדיף לרכוש דלת עם הרבה חלונות קטנים, ואם הוא גדול – דלת עם מעט חלונות גדולים תתאים יותר. אם החדר משרה אווירת עיצוב עגולה, ממה ניתן להתרשם במשקופי החלון ובוויטראז’ הזכוכית עצמו, בידיות ובמשקופי הארון ושידת המגירות וכד’, הרי שחלון מעוגל יהיה זה שיתאים לדלת. במקרה בו הצורה המלבנית היא שנראית יותר בחדר, חלון מלבני יהיה מועדף.

דלתות בסגנון צביעה בוהק

דלתות חד גוניות ללא חלון. ניתן לבחור אותן בצבעים אדום, בז’, לבן או אפור כהה. בעוד אשר דגם לבן יתאים יותר לעיצוב עכשווי בניחוח מודרני, הדלת האדומה תהיה רלוונטית יותר לבית עץ בצבע חום. שילוב 2 הצבעים מאז ומעולם היה קביל בעולם עיצוב הפנים ומאפיין בתי עץ גם כיום. דלת אפורה יכולה להתמזג עם 2 סוגי העיצוב: בעיצוב עץ, זה המשך של המוטיב הכהה, ובעיצוב מודרני זה מייצר דקורציה חדה ואיכותית בזכות הניגודיות עם הגוונים הבהירים, הסובבים את הלבן. גם דלת בז’ יכולה להתמזג עם 2 צביוני העיצוב.

דלתות למינטו

מהמורכבות שבקולקציות דלתות בחנויות. על פי רוב, הקולקציה צריכה להכיל מגוון עיצובים עתיר צבעים: צבעי עץ, ונגה, פנלופה, לבן ושמנת. חלק מהדלתות מכילות גם צהרים (חלונות). מומלץ לבחור אותן על בסיס תכנון עיצוב הבית. אם אתם נמצאים בתחילת התכנון, נסו להשוות את המוצר למבני החלונות, הארונות והמשקופים השונים המקיפים אותם. מומלץ לשים לב גם לידיות של התקנים אלו על מנת לבחור דלת פנים בעלת עיצוב מבטיח שישתלב באופן משכנע במרחב החדר.

נגישות
צור קשר
close slider