דלתות פנים במבצע

// בלוג

דלתות פנים במבצע

במאמר זה נספק עבורכם את כל המידע על דלתות פנים במבצע. המאמר יכיל עצות שונות הנוגעות לרכישת הדלתות במחירי מבצע מפנקים, ובנוסף יספק מספר טיפים מקצועיים לבחירת הדלתות לפי סוג החדר, ווידוא שמדובר בדלת עמידה, אשר תשרוד בביתכם שנים רבות ללא בלאי.

דלתות במחירים זולים

עם הכוונה נכונה, ניתן לרכוש דלתות במחיר זול ובאיכות. בדקו בין המשווקים השונים מהו המחיר המקובל עבור דלתות פנים. זכרו כי תעודת האחריות של דלת פנים בישראל מכילה 5-10 שנים נגד כל בלאי, בדגש על בלאי כתוצאה ממים. דלתות פנים במבצע יהיו הדלתות הזולות אשר איתרתם בסקר השוק, ושתעודות האחריות שלהן קרובות יותר ל- 10 שנים, ופחות לכיוון ה- 5 שנים. כמובן שעליכם לקרוא מה בדיוק כוללת האחריות הזו, תוך וידוא עם חברים וקרובי משפחה שונים מהו טיבו של משווק זה, ועד כמה הוא אכן יסייע לכם במידה ותהיו זקוקים לכך.

דלתות לכל חדר

מובן שלא כל חדר צריך להכיל את אותו הדגם. לאחר שאיתרתם דלתות פנים במבצע, צריך להתאים כל דלת לחדר הייעודי לה. דלת פנים למקלחת, למשל, צריכה להיות עמידה במיוחד בשל חשיפתה למים, חומר המעודד את התנפחות הדלת ויציאתה מכיוון. רצוי שהיא לא תהיה מעץ, ואם כן – אז מעץ איכותי ועמיד כמו עץ מלא. אם יש לכם בבית כספת פרטית, בנוסף לזו שבחשבון הבנק שלכם, מוטב להציבה בחדר הכספת ולהתקין ממסר אלקטרוני על דלת הכניסה. ממסר זה מבצע את אותה הפעולה של האינטרקום בדלת הכניסה, ופותח אותה באמצעות קודן. במקרה מעין זה, ודאי דאגתם למגן את הבית במערכת גילוי פריצה. רצוי להציב מעל לדלת של חדר הכספת גלאי אינפרא אדום במקרה של פריצת הממסר. במידה וישנים ילדים קטנים בבית, חשוב לא להזמין עבור החדרים שלהם דלת עם מנגנון נעילה פנימי.

דלתות הזזה

דלתות אלו מתאימות למקרים מאד ספציפיים: הן מוצבות על מנת לפתור בעיה כלשהי. בבתים אשר בין כה וכה הצפיפות בהם חוגגת, והכנסת כל אביזר חדש, גם אם קטן ביותר, גורם להחרפתה, נמזער את הצפיפות באמצעות דלתות פנים המהוות דלתות הזזה. כמובן שבחדר יבש המיועד לצרכים כמו אולפן ביתי או אחסון תוכן אינטרנט בענן אסור להתקין דלתות הזזה אלא רק דלתות פנים המונעות השפעות מבחוץ.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

נגישות
צור קשר
close slider