דלתות פנים במבצע 2018

מעוניינים לרכוש דלתות פנים במבצע? זקוקים לשדרוג מערך דלתות הפנים שלכם ברמות הגבוהות ביותר בלי להוציא הרבה על ההשקעה? כאן תוכלו לקבל את כל המידע על דלתות פנים במבצע. דלתות פנים אלה ייקחו את הבית שלכם למרחב עיצובים שונה מהיכן שהוא נמצא כיום ויעניקו לו את כל מה שהוא זקוק לו כדי להיראות מלוטש ביותר. כאן תוכלו לקרוא כיצד מתאימים לבתים דלתות פנים במבצעים מיוחדים מבחינת תמחור.

דלת פנים במבצע – כך תגדילו את הסיכוי למצוא אותה

יש 2 צעדים שאתם צריכים לעשות: קודם כל, אל תשפרו אף פעם דלת אחת, למעט במקרים מיוחדים, שלא קשורים לעיצוב הבית, אלא לנושאים טכניים. לדוגמה, אם התבלתה לכם דלת אחת, ברור שתצטרכו לפעול להחליף אותה, אבל אם מדובר במערך אופרטיבי של החלפת כל הדלתות בבית מטעמים עיצוביים, אנחנו ממליצים לקנות אותן בסט אחד ולא לעשות זאת בשלבים. זה גם ייצור עיצוב קוהרנטי בבית וגם יזכה אתכם במחיר של דלת פנים במבצע לכל אחת מהן. הצעד השני שאנו ממליצים לכם לעשות הוא להקפיד לרכוש תוצרת הארץ, ומיד תבינו מדוע.

דלתות תוצרת הארץ מקרבות אתכם יותר מכל למחיר המטרה

כאשר אתם רוכשים דלתות פנים מחיר אינו נקבע רק על פי חומרי הייצור: יש עלויות הובלה, יש עלויות הטסה, יש עלויות אחסון ושימור, ולמעשה חלק לא קטן ממה שאתם משלמים הולך בעיקר על שימור הדלת והבאתה מחו”ל. אם נוסיף לכך את העמלה שחברת המכר של הדלתות צריכה לעשות על הכסף שלכם, הרי שמדובר במחיר בכלל לא זול. אבל אם החנות היא גם חברת היצרן והיא גם פועלת מישראל, הרי שאתם מגדילים מאד את הסיכוי למחיר מעולה. אין עלויות הובלה, כי היצרן הוא גם המוכר, ואין עלויות רווח, משום ששוב, היצרן הוא זה שמוכר. בכך, יש לכם הזדמנות לרכוש דלת ממש כמעט במחיר עלות הייצור שלה, עם הפרש קל כלפי מעלה.

דלתות פנים במבצעים מיוחדים מבית פלג דלתות

דלתות פנים במבצעים מיוחדים ניתנות לרכישה מחברת פלג דלתות. פלג היא חברה שמייצרת את הדלתות בארץ במפעל שנמצא בארץ,. אין עלויות הובלה ואין כמעט עלויות רווח (תלוי בסוג הדלת). בפלג תוכלו למצוא בדיוק את הדלתות שיתאימו לבית שלכם.

דלתות פנים במבצע
נגישות
צור קשר
close slider