דלתות למינטו מעוצבות

עבור הבית שלכם – עיצוב דלתות פנים הוא נושא חשוב ואף ראשון במעלה. בין אם אתם מתחילים לעצב את ביתכם, או שהוא כבר מגובש אך נדרשת החלפה של הדלתות, קביעת אופיין של דלתות הפנים היא מהחשובות שתיישמו בבית. מדוע אנו ממליצים על דלתות למינטו וכיצד הן יכולות להשפיע לטובה על ביתכם?

דלתות למינטו – כל היתרונות בהתקן פתיחה אחד

דלת למינטו מאפשרת לדייר לטרוק אותה באופן שקט, לגרור אותה בקלות רבה מאשר רוב דלתות הפנים המוכרות לכם, וכל זה תוך שמירה מלאה על עמידות המוצר ועל האקוסטיקה שהוא מספק לחדר שעה שהוא סגור. במילים אחרות, דלת למינטו יכולה להיות גם קלה לשימוש, וגם עוצמתית בפונקציונאליות שלה, דבר שהיה נחשב למיתוס עד לפני שנים לא רבות בכלל.

כמה עולה דלת למינטו

עבור דלת למינטו מחיר נקבע גם ביחס למוצר עצמו וגם ביחס לנלווים: הפרזול ולעתים – הצוהרים שעל הדלתות. לא בכל דלת יש צוהרים. המחיר אצל היצרנים שגם מוכרים את הדלתות הוא הנמוך ביותר, ובמיוחד אם היצרן הוא ישראלי. במקרה זה אין בכלל עלויות הובלה ותחזוקה, מה שמאפשר לכם כדיירים לרכוש דלת למינטו במחיר מעולה, ללא עוררין בהשוואה למתחרים.

עיצוב דלת למינטו – רמת ההתאמה בבית

מידת ההתאמה של דלת למינטו נקבעת על פי גודל החדר וגודל אזור הכניסה אליו (הפרוזדור). במרחבים גדולים, תתאים יותר דלת עץ רחבה ובולטת. אבל אם מרחבי הכניסה שלכם קטנים, והחדר שבפנים גם לא גדול במיוחד, דלת למינטו תהיה בדיוק מה שאתם צריכים. היא דקה, קומפקטית וצנועה במראה שלה, ולכן היא תשתלב מעולה עם הנעשה במרחב של אותו חדר.

דלתות למינטו של פלג דלתות – חגיגה לעיניים

מי שמעוניין להטמיע בביתו דלתות שיתאימו לעיצוב ביתו, וגם ליהנות מפונקציונאליות מקסימלית בכל דלת, יבחר דלתות למינטו. עבור דלתות למינטו מחיר טוב ניתן בחברה כמו פלג דלתות, שכן היא גם היצרן וגם המשווק. כמו כן, הדלתות מיוצרות בישראל ולכן אין עלויות תובלה. מי שמעוניין לשדרג את הדלתות שלו ולדעת שהוא בחר נכון ובאופן מיטבי את התקני הכניסה לחדריו, יבחר דלתות למינטו מאת פלג דלתות. נציגי החברה ישמחו לייעץ ולסייע בהטמעת הדלתות בבתיכם.

דלתות פנים בעיצוב ייחודי
נגישות
צור קשר
close slider