דלתות - אביזרים משלימים

דלתות – אביזרים משלימים היום ניתן למצוא דלתות מבנה, בין אם זה קניון, אן מרכז מסחרי, או בית מגורים רגיל. מגוון הדלתות העצום מאפשר לכל אחד מאתנו למצוא את הדלת המתאימה לו לקו העיצובי שלו, ולתקציב שלו, יש מיש שירצה דלת פלדה, ויש מי שירצה דלת עץ, ויש מי שירצה נטולת עיטורים וקישוטים, ויש מי שירצה דלת מעוצבת למשעי.

דלתות משמשות היום לא רק כאמצעי החוצץ בין החוץ לפנים או כאמצעי החוצץ בין חדר אחד לשני, אלא מהוות מעין רהיט שבעזרתו ניתן ליצור תדמית כלשהי, יש עסקים שיהיו להם דלתות כניסה עשויות פלדה המשדרות תדמית של פאר ועוצמה, ויש בתים שירצו דלתות פנים עשויות עץ שישדרו חמימות ונעימות.

אחד האלמנטים שניתן למצוא היום בכל דלת הוא האביזרים המשלימים, יש היום מגוון רחב של אביזרים משלימים שלכל אחד מהם ייעוד אחר, אך כולם עוזרים לשיפור העיצוב והתדמית של הדלת.

יש אביזרים משלימים שנועדו לסייע לבטיחות, ויש אביזרים משלימים לדקורציה, ויש אביזרים משלימים לפתיחת הדלת, וכך הלאה והלאה, ניתן למצוא היום סוגים שונים של עיצובים לאביזרים הללו, מי שירצה ימצא ידית בעיצוב חמים וסולידי, ומי שירצה ימצא ידית לדלת בעיצוב מינימליסטי, המגוון הוא כה עצום ורחב ולכן כל אחד יוכל למצוא את האביזר המשלים המתאים לו.

את האביזרים המשלימים שניתן למצוא על דלתות, או בצידן של דלתות ניתן לחלק לשני סוגים : • אביזרים משלימים דקורטיביים – בתוך המושג הזה ניתן לכלול שפע של אביזרים משלימים ביניהם: פעמונים דקורטיביים מסוגים שונים, מזוזות דקורטיביות, ידיות מפורזלות מסוגים שונים, סוגים שונים של שלטים המותקנים על דלתות, ושאר אביזרי דקורציה שניתן בעזרתם לעטר את הדלת.

• אביזרים משלימים למטרת בטיחות- יש היום מגוון רחב של אביזרים שנועדו להבטיח מקסימום בטיחות לאלו הנמצאים מאחורי הדלתות , קשה למצוא היום דלתות כניסה שאין בהן רב בריח עם צילינדרים ובריחים, ויש היום גם דלתות פנים שיש בהם מערכות אינטרקום שמאפשרות למי שנמצא מאחורי הדלת לדעת מי הוא האורח העומד להיכנס לחדר, וכך הלאה והלאה.

לכן אם אתם עומדים לרכוש דלתות כניסה או דלתות פנים אל תזלזלו בחשיבותם של האביזרים המשלימים שמסייעים גם לבטיחותם וגם לעיצוב התדמית שלכם.

נגישות
צור קשר
close slider