איך לבצע בחירה נכונה של דלתות פנים

// בלוג

דלתות פנים הן דלתות שאנו קונים אותן בהתאם לכמה קריטריונים שהם:

מהוו סוג החדר שבו תותקן דלת הפנים: דלתות פנים שמיועדות למרפאות או למשרדים יהיו שונות באופיין ובעיצובן מדלתות שמיועדות לחדרי ילדים, או לחדרי אמבטיה.
אילו תנאים יש בחלל שבו תותקן דלת הפנים: התנאים הקיימים בכל חדר ספציפי משפיעים על אופייה שלדלת הפנים שתותקן בסופו של דבר בחדר, כך למשל חדר קטן וצפוף רצוי שתהיה בו דלת הזזה שלא תפגע בחלל הפנימי שהוא גם כך צפוף, ואילו חדר שיש בו חלון ממש מול הדלת והשמש קופחת דרכו על הדלת רצוי שתהיה בו דלת שעשויה מחומר חזק ועמיד שמסוגל להתמודד עם פגעי מזג האוויר השונים, וחדר שיש בו פתח צר חייב דלת צרה, וחדר ילדים שיש לו עיצוב ילדותי חייב שגם עיצוב הדלת שלו יהיה בסגנון ילדותי.

מהו התקציב העומד בפנימי שעומד לרכוש את דלת הפנים- יש מי שיכול להרשות לעצמו רכישה של כמה דלתות פנים פנים שעלותן מסתכמת העשרות אלפי שקלים, ויש מי שיכול להרשות לעצמו רכישה של כמה דלתות פנים שעלותן מסכמת באלפי שקלים בודדים בלבד.

מהו העיצוב של החדר שבו תותקן הדלת דלתות פנים מהוות היום פריט ריהוטי בכל חדר ממש כמו הכורסא או הארון, ולכן יש להתייחס ברצינות לעיצוב של הדלת ולהבין שאם כל החדר מעוצב בעיצוב מינימליסטי אי אפשר להתקין באותו חדר, דלת בעלת עיצוב נוסטלגי או דלת בעלת עיצוב כפרי, ומומלץ ביותר שגם הדלת תמשיך את אותו קו עיצוב וגם היא תהיה בעלת עיצוב מינימליסטי.

מאיזה חומר גלם עשויה הדלת- מי שעומד לרכוש דלתות פנים חשוב שיבדוק גם את סוג חומר הגלם שממנו עשויה הדלת, ואיזו חציצה ואיטום יוצר חומר הגלם הנ”ל בין החדר הפרטי לבין שאר הבית. דלת פנים שעשויה מחומר גלם שאינו איכותי היא דלת פנים שלא תיצור הפרדה מספיקה בין החדר לבין שאר חלל הבית, וכך ניתן יהיה לשמוע את מה שנעשה בחדר ויהיו גם רעשים מבחוץ שיפריעו לדיירי החדר, חשוב לזכור שכדי ליצור איטום מספיק יש להשתמש בשכבת גומי שמהווה שכבה שאוטמת את הדלת מרעשים ומפגעי מזג אוויר.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

נגישות
צור קשר
close slider