דלתות פנים בשנת 2018

עיצוב הבית באמצעות דלתות פנים הוא משימה נפוצה מאד בעת זו, שכן תחום דלתות הפנים עובר מתיחת פנים רבת עוצמה. דלתות חדשות מפותחות בשלל עיצובים, מהעתיק ביותר ועד הכי חדשני ומהפכני. אז מה מחכה לכם באולמות התצוגה בתחום דלתות פנים לשנת 2018, אתם בוודאי שואלים?

דלתות פנים למינטו ועץ בעיצובים של פעם

בואו להחזיר את הבית שלכם לתקופות העבר הקלאסיות ולהטמיע בו דלתות חומות מעוצבות בסגנונות הכפריים העתיקים. בתחום העץ תוכלו למצוא דלתות מפותחות עם משקופים עגולים בעיצוב כפרי, ובתחום הלמינטו הדלתות יהיו ישרות, ללא פיתוחים, אך עם השקעה רבה בפרזול בדגש על ידיות הדלת. עם דלתות פנים למינטו אתם למעשה מממשים עיצוב מינימליסטי, כלומר כזה שאין בו הרבה פרטים אך הוא לכשעצמו יוצר את העוצמה הדקורטיבית הנדרשת. אידיאלי לחדרים קטנים ובמעברים צרים.

דלתות מודרניות לבנות מכל הסוגים

דלתות פנים סדרת AQUA של “פלג דלתות”, יחד עם סדרת קינג וחלק מדלתות הלמינטו יוצרות בבית את העיצוב הבורגני המודרני, זה אשר מבוסס על צבע לבן שלג איכותי, המשרה אווירת עיצוב הייטק בבתים. הדלתות הנן חלקות ודקות. ניתן לגבש גם צבע לבן שאינו שלג במרקם קרם, כהה או בז’ לבחירתכם.

דלתות צוהרים – לחיות את תחום דלתות החלון בכל רחבי הבית

בואו לרכוש דלתות צוהרים וליהנות מחלונות על הדלתות לא רק בכניסה אלא גם ברחבי הבית. דלתות צוהרים טומנות בחובן את כל מה שאתם צריכים גם בשביל עיצוב הבית וגם בשביל שיפור הפונקציונאליות שלהן כרכיבי בקרה: ניתן לאטום את החלונות או להשתמש בהם דו צדדית לבחירתכם. המומחים שלנו יבנו את האופטיקה על הדלתות בהתאם להזמנותיכם.

פלג דלתות – לשפר את עיצוב הבית באמצעות דלתות פנים

דלתות פנים של חברת פלג דלתות מיוצרות על ידם ומשווקות ללקוחות מחנות המפעל. דלת של פלג דלתות היא ללא ספק חוויה גם בכניסה וגם בחדרים. אם אתם מעוניינים להתעדכן אודות דלתות פנים במבצע מיוחד, מומלץ לפנות אל אנשי המכירות של פלג דלתות וליהנות משלל התקני פתיחה מהפנטים בעיצובם, ומפנקים בשימושם: טריקה שקטה, גרירה קלה ותחזוקה מועטה מאד אם בכלל. בואו להגשים חלום ולזכות בדלת חדשנית לכל חדר.

דלתות פנים פלג דלתות
דלתות פנים מעוצבות
נגישות
צור קשר
close slider