דלתות פנים - כך תבחרו אותן נכון

להלן המאפיינים הנדרשים בימינו מדלתות פנים. דלתות אלה צריכות להיות מעוצבות ומגובשות היטב עם מראה הבית. מומלץ לגשת להליך הבחירה עם תכנון ידוע מראש בטרם תיגשו לחנות או לאתר האינטרנט שלה. העיצוב, אשר יכול להתבסס על תבניות מודרניות או עיצוב עץ, צריך להיבחר בקפידה, תוך חשיבה יצירתית ובחינת הדמיית המוצר לאחר התקנתו. כלומר, בטרם תזמינו התקנה, מומלץ להתבונן בהדמיית מחשב של החדר הקיים בבית שלכם עם הדלת העתידה להיבחר. בנוסף לעיצוב, הכנו לכם רשימת מכולת של תכונות שחובה שתהיינה בכל דלת פנים.

גרירה קלה

כיום, דלתות איכותיות ועמידות אינן בהכרח קשות לגרירה. הטרנד הוא לייצר דלתות שיהיו גם עמידות וגם קלות, ולכן חשוב מאד לנסות דלתות פנים בחנות לפני שבוחרים אותן ולהבטיח כי מדובר על גרירה קלה ופשוטה, כזו אשר תהפוך את שגרת ההתנהלות שלכם בחדר לקלה ופשוטה גם כאשר אתם נכנסים אליו וגם כאשר אתם יוצאים ממנו.

טריקה שקטה

סצנות הטריקה המרעישות כבר מזמן שייכות לתקופת העבר. דלת פנים עכשווית צריכה לספק לכם טריקה שקטה ונוחה גם כאשר היא נסגרת בעוצמה. כיום, גם דלתות שעשויות מחומרים קשיחים ומרעישים מוגנות באמצעות גומיות ובלמי זעזועים אשר נועדו לייצר את השקט במהלך הטריקה. הדבר היה קיים עוד בדלתות שנוצרו בתחילת שנות האלפיים, אך כיום תכונה זו הרבה יותר מגובשת, והדלתות מרגישות למפעיל כיציבות הרבה יותר בתחום הזה.

ידית מעוצבת עם אופי בולט ומוגדר

הכוונה אינה באה לידי ביטוי בגודל הידית אלא בדרך בה היא מוצגת לכם ולאורחים. בעבר, ידיות של דלת היו מוצרים שהעיצוב שלהן לא היה בולט, ולא יצר אמירה ייחודית. כיום, ידיות של דלתות פנים יכולות להיות עגולות קמורות, בצורת תל קטן, או ישרות ושטוחות בצורת חצי מלבן. ההבדל בין סוגי הידיות אינו רק סמנטי אלא הוא שמסייע לכם לדעת איזה רכיב פרזול אתם צריכים בחדר. אם החדר משדר עיצוב בורגני המתבסס על סטרוקטורות מרובעות, ידית מרובעת תתאים יותר מידית מעוגלת, ולהיפך. אופי אחיד זה בידיות הפתיחה של הדלת גם מגבש את העיצוב של הדלת עצמה כמוצר מכונן בחדר והופך אותה לאחד מהמפוארים ביותר בתוכו.

נגישות
צור קשר
close slider