דלתות פנים פלג דלתות

דלתות פנים של פלג דלתות הן דלתות תוצרת הארץ שמיוצרות במפעל של פלג ונמכרות ישירות מחנות היצרן. הלקוח מרוויח תוצרת מקומית ללא עמלת תיווך והסעה מחו”ל. כמו כן, הוא נהנה מדלתות פנים איכותיות בעיצובן אשר מעניקות לו את כל מה שהוא צריך בשביל לעצב את ביתו באופן מעורר השראה.

בחירת דלתות פנים מעוצבות בחברת פלג דלתות

ניתן להזמין את מומחי החברה לביתכם, אך כדאי להתכונן לפגישה באמצעות צפייה בקטלוג או בהדמיות המחשב האינטרנטיות ולבחור דלתות פנים שנראות כמתאימות עבור ביתכם. ניתן לבחור את אותם הדגמים של דלתות פנים לכל החדרים או לבחור דגמים שונים לכל חדר לבקשתכם. חשוב מאד כי כל דלת תשרת אתכם הכי טוב שאפשר, תיצור אקוסטיקה ברמה הנדרשת ותספק תנאי שימוש קלים המבוססים על טריקה שקטה וגרירה קלה ללא התנגדות.

הדרכה בבחירה על ידי נציג פלג דלתות

כאשר הנציגים של פלג דלתות כבר בביתכם, הם יבחנו את מפתחי הכניסה שלכם ולאחר מדידות יסודיות, יציגו לכם דגמי דלתות פנים שאפשריים להטמעה בבית. חשוב מאד לעבור על כל האפשרויות שלכם, ולהיות מרוצים תחילה מצורת הדלתות. באשר לצבע, אל תחששו כי ניתן לצבוע דלתות בשלייפ לק (צבע בתנור) כך שלא ייראו צבועות אלא כמו עם הצבע הטבעי שלהן

הטמעת הדלתות שנבחרו בביתכם

ההטמעה של הדלתות פנים תתבצע על ידי מתקינים מקצועיים מטעם פלג דלתות. הם יבחנו את הנעשה בבית שלכם, יצטיידו בחומרי ההתקנה הרלוונטיים ויחלו בהליכי הטמעה. בתום כל עבודה על כל דלת הם יבצעו בדיקה לראות שהדלת מאוזנת ולא נתקעת או מתעקמת. הם יחזרו על הבדיקה אחרי כל דלת פנים שהותקנה, ובסוף יעשו בדיקה כוללת לכלל הדלתות על מנת להציג לכם בית חדש עם דלתות פנים חדשניות ומפנקות ביותר.

פלג דלתות – כשאיכות פוגשת עוצמה

דלתות פנים של פלג דלתות הן התקני פתיחה אולטימטיביים אשר יש בהם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מבית מעוצב ומטופח. דלתות הפנים של פלג דלתות, המבוססות על צוהרים, עץ, למינטו, ושלל צבעי דלת, מאפשרות לכם ליהנות מכל היתרונות של התקני פנים חדשים. מומלץ לבדוק אם אפשר לרכוש דלתות פנים במבצע על בסיס רכישת כמה מהן עבור מספר מפתחים של חדרים בבית.

דלתות פנים פלג דלתות
דלתות פנים מעוצבות
נגישות
צור קשר
close slider