דלתות פנים יוקרתיות

אם אתם סבורים כי דלתות פנים יוקרתיות ישפרו את עיצוב הבית שלכם, אתם בהחלט צודקים. לא זו אף זו: כשמטמיעים אותן מחדש בכל החדרים, הבית נראה שונה לחלוטין, וברמת גימור גבוהה בהחלט. במאמר שלפניכם תוכלו להיחשף לסדרה של דלתות פנים יוקרתיות מכל הסוגים ולהיחשף למגוון רחב של עיצובי דלתות פנים מן המעלה הראשונה.

דלתות פנים מעץ

דלתות פנים חומות המיועדות לעיצובים כפריים של ימי העבר: פיתוחים נגרות על הדלתות, עם משקופים עגולים לרוב, אך לא בהכרח. דלתות אלו עשויות להכיל חלונות ועשויות להיוותר בלעדיהם. דלת פנים מעץ ניתנת לתצוגה בצבע חום קלאסי או בצבע אדום כהה המזוהה יותר עם העיצוב הבורגני הווינאי של פעם. דלת פנים מעץ יוצרת את החוויה הייחודית של בית כפרי או בורגני עתיק במלוא מובן המילה.

דלתות פנים מלמינטו

דלתות חלקות ולבודות עם משקופים עבים. הדלתות קטנות, דקות ועל כן אידיאליות לשילוב בחדרים בעלי ממד קטן. הן לא ייצרו עודף מיקוד שם, אלא יספקו בדיוק את השילוב שהן צריכות לשלב בחדר שכזה. דלת למינטו איכותית מכילה את כל מה שצריך בשביל שהבית שלכם ייראה הכי טוב שאפשר יחד עמה: מראה חלק ומבריק, משקופים מעוצבים, ועוד. דלתות פנים מעוצבות מלמינטו מאפשרות לכם לחדד את עיצוב הבית ולהביא אותו לרמות הגבוהות ביותר של דקורציה ביתית.

דלתות פנים AQUA

דלתות פנים לבנות או בז’ בעיצוב מודרני. שלא כמו דלתות העץ והרוב המכריע של דלתות הלמינטו, דלתות פנים AQUA הן דלתות פנים מעוצבות המבוססות על גווני הצבע הלבן: לבן שלג, לבן מעושן, לבן בז’, ועוד. הן מתאימות בעיקרא לבתים מודרניים מבוססי צבע לבן. ניתן לשלב בהן גם חור הצצה והתקני בקרה נוספים כרצונכם.

דלתות הפנים של פלג דלתות – מבחר עיצובים עוצר נשימה

בדלתותיהם של פלג דלתות תוכלו למצוא את כל מה שמיוחד בעיצוב הבית. דלת פנים של פלג שמה את הבית שלכם במקום הנכון ומאפשרת לו להתעצב מחדש באופן חסר תקדים. דלתות פנים במבצע מסופקות מאת פלג דלתות ברכישה מרובה של דלתות לכל חדרי הבית,. לפרטים, שאלו את נציגי המכירות, אליהם ניתן לפנות בחנות או דרך האינטרנט.

דלתות פנים בעיצוב ייחודי
נגישות
צור קשר
close slider