דלתות למראה מיוחד של הבית

אם אתם סבורים כי הבית שלכם צריך ויכול להיראות אחרת, דלתות פנים מעוצבות מחנות מומחים הן בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לקיים בו נוסחה דקורטיבית ראשונה במעלה. דלתות פנים מעץ, למינטו, עם צוהרים ובעיצובים לבנים מיוחדים יאפשרו לבית שלכם מראה תוסס יותר, חם יותר, אבל גם מסודר ויפה יותר למתבונן מרחוק. בואו להתעניין באוספים חדשים של דלתות פנים המיועדים לבתים מרובי חדרים.

דלתות עץ מפותחות

דלתות אלה מתכתבות עם העיצוב הקלאסי ומתבססות על פיתוחים דקורטיביים מסורתיים על העץ בדמות מרובעים ושבלונות קודקודיות שונות. הדלתות מצוידות במשקופים עגולים אם מבקשים לממש עיצוב כפרי, ובמשקופים מרובעים למימוש עיצוב בורגני של פעם. האחרונות מובאות כשהן בצבע אדום כהה כמיטב המסורת של עיצוב מסוג זה.

דלתות למינטו בעיצוב חלק

דלתות אלה מבוססות בעיקר על גווני העץ, אבל יש לא מעט מהן שניתן לרכוש כשהן צבועות בצבעים בהירים מכך, כולל לבן. דלתות למינטו הן דלתות מינימום. הן לא מכילות פיתוחים אלא מעוצבות כשהן חלקות וברוחב דק בין צד שמאל לצד ימין שלהן. גם ממד העובי שלהן לא מאד עבה ובכל זאת מאפשר אקוסטיקה חסרת פשרות בתוך החדר. בבתים מודרניים או עם חדרים קטנים, דלת למינטו תתאים בדיוק למה שאתם צריכים בשביל ליצור עיצוב חסר תקדים בחלל מרחב המגורים שלכם.

שינוי הצבע בדלתות

כל דלת שתזמינו כמעט ניתנת לשינוי צבע, למעט בודדים שנדווח עליהם מראש. בהינתן שניתן לשנות את הצבע, אפשר לצבוע את הדלת לאדום בסגנון ספרדי או ערבי, או לבחור באחד הסגנונות הבהירים, בז’ או לבן. ניתן גם לממש צביעה באפור כהה נוטה לשחור. הצביעה נעשית בתנור באמצעות חומר הבוטיק שלייק לפ. ניתן להזמין דלת שטוחה בסגנון שטופ קנת, או דלת מתועשת ללא מסגרות, שנקראת גם דלת פלץ.

פלג דלתות – התאמה אישית של דלתות פנים לבתים

בואו להתחדש בדלתות פנים מיוחדות בייצור של חברת הבוטיק פלג דלתות. ניתן לרכוש דלתות פנים במבצע מיוחד לסוגרים עסקה עבור מספר חדרים בבית. ניתן ליהנות משירות יסודי לבחירת עיצוב הדלתות לבתי אב, ולהבטיח דלתות שישתלבו בבית באופן אופטימאלי ללא עוררין.

דלתות מיוחדות לבית
נגישות
צור קשר
close slider