דלתות כניסה לבנינים משותפים

// בלוג

דלתות כניסה לבניין משותף יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, ויכולות להיות בעלות פונקציות מסוגים שונים, יש דלתות כניסה סטנדרטיות ויש כאלו מפוארות ויוקרתיות, יש כאלו שהן אוטומטיות ויש כאלו שמופעלות באמצעות קודן.

ענף הדלתות הוא ענף דינאמי שמשתנה כל הזמן וגם התחום של ייצור דלתות כניסה לבנינים משותפים משתנה כל הזמן ואנו מוצאים בשוק דלתות כניסה מסוגים חדשים ובעלות אלמנטים חדשים שלא היו קודם. אם בעבר רק לפני כמה שנים אף אחד לא חלם לפתוח את דלת הכניסה של הבנין המשותף שבו הוא גר באמצעות הטלפון הסלולארי שלו, הרי שהיום יש אפליקציה מיוחדת המאפשרת פתיחה של דלת הכניסה לבנין באמצעות הטלפון הסלולרי.

במירב הבתים המשותפים נמצא היום דלתות אינטרקום, יש מי שיסתפק בדלתות כניסה הפועלות באמצעות אינטרקום סטנדרטיות ויש מי שיחשוב שלבנין שלו מגיע דלת כניסה שיש לה גם מצלמות המאפשרות זיהוי וודאי של כל מי שנכנס לבניין.

מתי מתקינים דלת כניסה לבניין משותף

דלת כניסה אפשר להתקין בבניין משותף או בעת הקמתו או כאשר מתנהל שיפוץ בבניין , אם לא מתבצע שיפוץ בבניין ויש רצון של מרבית התושבים בבניין לבצע שדרוג של דלת הכניסה יש צורך לקבל את ההסכמה של כל דיירי הבניין לביצוע של מהלך שכזה.

התקנה של דלת כניסה לבנין- כמה עולה ?

היות ולא כל דלתות הכניסה לבניין דומות והן שונות זו מזו בחומר מהן הן עשויות, ובפונקציות שאותן הן מבצעות, כך גם המחיר שלהן שונה, דלת שעשויה אלומיניום ויש בה קודן תהיה שונה מדלת שעשויה מזכוכית ויש בה מערכת אינטרקום המשלבת מצלמה , ולכן כל ועד בית שמעוניין לרכוש דלת כניסה לבניין ורוצה לדעת מהי העלות המשוערת שלה, לבדוק זאת תוך שניות באתר השוואת מחירים וכמובן שעליו לעשות סקר שוק בין כמה ספקים של דלתות כניסה וללמוד מהם המחירים שאותם הם דורשים.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

נגישות
צור קשר
close slider