דלתות כניסה - כך תבחרו נכון

פעמים רבות, חושב הצרכן האם החלפת דלת הכניסה או רכישת דלת כניסה ששונה ממה שהוא ושותפיו למגורים בבית מהווים את הצעד הנכון לשדרוג עיצוב מקום המגורים. בימינו, טרנדים רבים מצויים במיוחד בסביבות עיצוב אותנטיות, כאלה שמייחדות את המוצר למראה קלאסי וייחודי שאינו מורכב מצבעים בהירים ולבנים. לכן, מי שמחפש להאדיר את עיצוב ביתו ברעיון מקורי, ודאי ימצא את הפתרון לכך בדלתות כניסה מעץ. דלתות כניסה המעוצבות בסגנון עץ יכולות לתרום המון לרחבת הכניסה הביתית ולשפר לאין ערוך את מראה חדר הכניסה לביתכם.

עיצוב המתבסס על תחכום, עוצמה וחזון

עיצוב הבית באמצעות דלתות כניסה מעץ מעגן בתוכו עיצוב, תחכום רב ורעיון דקורטיבי מקורי בתוכו. דלתות כניסה בסגנון עץ תורמים לפיתוח עיצובים שונים בבית, כל לקוח על פי דרכו. בעוד אשר ישנם כאלו שיעדיפו להשתמש בעץ כאמצעי עיצוב משלים לאלמנטים אחרים בבית, למשל שילוב הדלת בבית שהתבנית הדקורטיבית שלו היא פרובנס (חום לבן), יהיו כאלו שמבחינתם עץ הוא מוצר עיצוב עיקרי בבית. חלקם יעדיפו לפרש אותו כבית כפרי עם צבעים בהירים ומשקופים מעוגלים, וחלקם יעדיפו בית בורגני עתיק, עם דלתות בצבעים כהים חזקים ומשקופים מרובעים ומדורגים.

עמידות לתקופה ארוכה ביותר

תשכחו מכל מה שאתם יודעים על דלתות עץ: לקוחות שהציבו דלת זו בכניסה לביתם נהנים מזה שנים רבות מעמידות, מחוסר בלאי, ומתפקוד פנומנלי של הדלת. הדבר נובע מהתבססות על עצים יוקרתיים בלבד, מלאים, ובעלי שם כמו מהגוני, טיק, סקויה, ועוד. עצים אלו לא חזקים רק משום שזו תכונתם הטבעית. הם מעובים מלאכותית להענקת חיזוק יתר עבור הדלת. כל לוח משומן משני צדיו ועובד תהליך אימפרגנציה מלאכותי. בנוסף, אם הוחלט לצבוע דלת בצבע אחר שאינו עץ, הפלטה מצופה בחומרי הגנה שגורמים לצבע להיראות חלק בלתי נפרד מהדלת.

כל מנגנוני ההגנה החזקים ביותר

צילינדר למניעת פריצה שקטה, מנעול שאת המפתח שלו ניתן לשכפל רק באמצעות כרטיס שכפול, ומנגנוני מתכת שיקשו מאד לקדוח בדלת, גם עבור מנעולן מוסמך. ההבדל בין דלתות אלה לדלתות כניסה ממוצעות הוא בדיוק זה אשר ימנע פריצה ויהפוך את הבית שלכם למתחם מוגן ושמור.

נגישות
צור קשר
close slider