דלתות בעיצובים ייחודיים

דלתות פנים מעניקות לבית שלכם את מלוא העיצוב שהוא זקוק לו על מנת להיראות דקורטיבי במלוא מובן המילה. דלת פנים היא אחד המרכיבים החשובים בבית הלקוח שדואג לעיצוב ביתו ומבקש לטפח זאת ללא עוררין. להלן מספר דלתות פנים שיסייעו לכם לקבל החלטות טובות לגבי עיצוב ביתכם באמצעותן. כל אחד מהדלתות שיפורטו למטה ניתנות לצפייה באמצעות הדמיות המחשב שלנו.

דלתות פנים מעץ מלא

דלתות פנים בעיצוב כפרי עתיק על טהרת העץ. הדלתות מבוססות על פיתוחים ושבלונות מרובעות, יחד עם צורות סגורות אחרות שנעשו בחריטה ובגילופים אומנותיים. חלק מהדלתות הללו הוא גם דלתות צוהרים, כלומר דלתות עם חלונות. זהו תחום שמצריך סקירה בפני עצמו, כפי שתקרה בהמשך. כעת, תוכלו ליהנות מדלתות פנים מעץ מלא בצבעים שונים, מהכתום ביותר ועד לאדום הכי כהה שמתאים לשילוב בבית בו העיצוב הוא בורגני עתיק בסגנון וינאי.

דלתות צוהרים מיוחדות

דלתות פנים עם חלונות. דלת עם חלון היא מזמן נפוצה מאד בבתים, אבל דלת פנים עם מספר חלונות זה פיתוח חדש יחסית, ואנו בין הראשונים לייצר אותו. בדלתות פנים שלנו תוכלו למצוא כמה צוהרים בו זמנית. רוב דלתות הצוהרים שלנו מבוססות על עץ או למינטו חום, למעט דגם בודד של דלת לבנה בז’ עם 6 צוהרי צד. דלתות צוהרים מוסיפות הרבה למרחב העיצובי של הבית, ותורמות לחידוד תחושת העיצוב שלו.

דלתות דקות מינימאליות

דלתות למינטו, AQUA או KING. הן דלתות דקות, קצרות-רוחב וארוכות. הדלתות מעוצבות בסגנון חלק, ללא פיתוחים נגריים. הן מתאימות במיוחד לשילוב בבתים מודרניים ללא סממני העיצוב הקלאסי. ניתן לשלב אותן גם בבתים כפריים שהעיצוב שלהם מודרני ולא עתיק.

פלג דלתות – דלתות פנים בהתאמה אישית

בחברת פלג דלתות תוכלו למצוא בנקל דלתות פנים מעוצבות בהתאמה אישית. דלת של פלג דלתות ניתנת לצביעה מחדש באמצעות חומר צביעה בתנור (שלייפ לק). בנוסף, ניתן לעצב כל דלת כדלת מסגרת או כדלת תעשייתית ללא משקופים. בואו להתחדש במבחר דלתות פנים במבצע מחירים מיוחד, ולצפות בקולקציה ייחודית של דלתות פנים מעוצבות אשר ייקחו את הבית שלכם לעולם עיצובים שונה לחלוטין מהנעשה כיום

דלתות פנים יחודיות
נגישות
צור קשר
close slider