דברים שלא ידעתם על דלתות פנים

חושבים שדלתות הפנים שיש לכם כיום בבית והותקנו לפני 20 שנים הן דלתות פנים של ימינו? תחשבו שוב, דלתות פנים מודרניות שנקנות ממש עכשיו מכילות מספר תכונות שדור ההורים שלנו לא היה מאמין שקיימות! תכונות אלה מאפשרות לכם לגור בבית שלכם בכיף אמתי ולהתנהל בקלות עם התקני הפתיחה שלכם.

טריקה שקטה

דלתות פנים מודרניות ניחנות בטריקה שקטה. לא חשוב כמה חזק השלכתם את הדלת, היא תמיד תנחת על גומייה עבה ולא ישירות על העץ או הלמינטו של המשקוף. בכך, אף דייר אחר בבית לא יחוש ברעש הטריקה, והיא תהווה מאורע שקט ולא נחשב.

גרירה קלה

דלתות בימינו ניחנות בגרירה קלה וזה לא בא על חשבון פרמטרים כמו בטחון ואקוסטיקה. אמרו לנו בעבר שדלתות הביטחון ניחנות בכובד במסה שלהן. לא עוד. כיום גם בתחום דלתות הכניסה זה כך, אז תדמיינו מה קורה עם דלתות הפנים בתחום הזה. לא רק שהסגירה והפתיחה של הדלת קלות ולא מורגשות, הן מזכות את הדייר במלוא העוצמה הפונקציונאלית שהוא זקוק לה ואשר תתבטא בפסקאות הבאות.

אקוסטיקה

דלתות פנים כיום הן דלתות אקוסטיות. האקוסטיקה של הדלתות מאפשרת לדייר להסתגר בחדרו ולא לשמוע רעשים מבחוץ, ממש כמו דלתות כניסה.

דלת עוצמתית

אם תצטרכו מאיזושהי סיבה דלת פנים שתהיה גם חזקה ולא ניתנת לשריטות ובקיעה, דלתות פנים מודרניות ברובן כאלה: או שהן דלתות עץ מלא העשויות מהעצים הכי חזקים, או שהן דלתות למינטו בשילוב פרזול מתכתי חזק. כך או כך, הדלתות מעניקות לדייר שקט תעשייתי בתחום החוזק האישי שלהן, במיוחד לנוכח העובדה שהן טבולות בפולימר ובציפויי דלתות מחזקים.

דלתות פנים של פלג דלתות

בחברת פלג דלתות תוכלו להיחשף למספר דלתות פנים מדגמים שונים. רכשתם מספר דלתות בו זמנית? אתם זכאים לקניית דלתות פנים במבצע המתבסס על מחיר מיוחד PER דלת. לפרטים שאלו את נציג המכירות שלכם בחברת פלג דלתות. דלתות פנים מעוצבות של פלג דלתות מאפשרות לכל אחד מכם התנהלות פשוטה וקלה יותר עם התקני הפתיחה, ועיצוב בלתי מתפשר שם מרחבי הבית. מי שמעוניין לשדרג את הדלתות שלו יפנה לדגמי הבוטיק של חברת פלג דלתות!

דלתות פנים פלג דלתות
דלתות פנים מעוצבות
נגישות
צור קשר
close slider