דלתות יוקרה

אז מה זה בעצם דלתות יוקרה, דלתות פנים יוקרתיות המיוצרות על פי בקשת הלקוח או תכנון אדריכלי, ניתן לבחור את סוגי
החומרים, הגמרים והפרזול, לדלתות היוקרה אין מגבלה של עיצוב או גודל, מה שתרצו זה מה שיהיה!

תוכלו לבחור בסוג המשקוף ( עץ, פורניר, אלומיניום או משקוף נסתר)
בחומרי הגלם (עץ גושני, פורמייקה, אפוקסי או כל שילוב אחר) וכל בקשה הינה אפשרית

דלתות יוקרה הן דלתות בהזמנה אישית, בתכנון אדריכלי, אשר אנו מייצרים בשבילכם. מהו הסוד בבחירת דלתות יוקרה מתוכננות היטב? כיצד ניתן לדעת, כלקוחות, איך תיראה הדלת האולטימטיבית שלכם ולדאוג לייצורהּ על פי דרישותיכם? להלן כל צמה שתצטרכו לדעת על עיצוב דלתות פנים יוקרתיות ומקוריות

הגבלת הדלת בגודל

פרמטר זה נקבע על פי המפתח במבנה. במידה וזה מבנה בבנייה, ובשלבי תכנון, מומלץ לבנות מפתח צר וקטן לחדר קטן ומפתח גדול ורחב לחדר גדול בשביל לשמור על פרספקטיבה נאותה. כאשר אתם יודעים מהו גודל המפתח, תוכלו לגבש חזון אודות דלתות פנים עם תדמית יוקרתית: כנף אחת, 2 כנפיים, משקוף גלוי או נסתר, וכד’.

סוג המשקוף בדלתות יוקרה

לסוג המשקוף השפעה רבה על הדלת שלכם. משקוף יכול להיות עגול או מלבני, דק או עבה. דלתות פנים יוקרה הן דלתות בהן המשקופים מתוכננים באופן מקורי. משקופים עשויים עץ, פורניר או אלומיניום, בצבעים הטבעיים של רכיבים אלו או בצבעים מלאכותיים לבחירתכם. ניתן להטמיע גם משקוף נסתר בכל דלת שתתכננו.

חומרי הגלם של הדלת

דלתות פנים עם מראה יוקרתי מתבססות על מגוון חומרי בוטיק כגון עץ גושני, פורמייקה, אפוקסי, פולימר וכל דבר אחר. כשבוחרים חומרי גלם מומלץ להיעזר בידע אקוסטי על כל אחד מהם, משום שהם תורמים תמורה שונה בפרמטר זה. חלק מהחומרים אקוסטיים יותר (עץ, פורמייקה) וחלקם מעט פחות. בסך הכל, החומרים שאוזכרו כאן מספקים לדלת נתונים אקוסטיים טובים ומזכים אותה בעמידות חסרת פשרות.

עיצוב צורני ודקורטיבי לדלת יוקרתית

זה השלב הקשה מכולם בעיצוב דלתות פנים עם מראה יוקרתי, ולכן הבאנו לכם כמה רעיונות שחלקם יושמו על ידי לקוחות העבר: דלת בצבע אפור בהיר בעל מראה כסוף עם השתקפות ומשקופים שחורים, דלת עץ בצבע צהוב במרקם מוזהב עם 2 פאנלים, דלת חומה אדומה עבה עם פיתוחים עגולים בצורת גלי ים, דלת עץ צהובה פאנלים מודפסת ודלת שחורה-אפורה מודרנית בעיצוב חלק ללא פאנלים.

פלג דלתות – דלתות יוקרה מעוצבות בהזמנה

בחברת פלג דלתות יספקו לכם דלתות פנים יוקרתיות בהזמנה אישית. אם יש לכם רעיון אדריכלי לדלת מעוצבת, אנו נשמח לממש את חזונכם ולייצר אותו הלכה למעשה. אין חוקים, אין כללים ואין “גדלים סטנדרטיים”: מה שתבקשו זה מה שיהיה.

נגישות
צור קשר
close slider